Eleged van az unalmas gyári mapokból? Készíts saját egyedi pályát magadnak!!
MENÜ

TELEPORT

 

csinálj radiantba egy trigger>multiple-t   (innen indulsz)

add meg neki ezt:

 

key = target

value = gohere

 

key = targetname

value = enter

 

aztán csinálj egy script>origin-t     (ide érkezel)

add meg neki ezt:

 

key = targetname

value = gohere

 

aztán a radiantos résznek vége.

 

most csinálj egy teleport.gsc-t a raw/maps/mp mappába és írd bele ezt:

 

main()
{
entTransporter = getentarray( "enter", "targetname" );

if(isdefined(entTransporter))
{
for( i = 0; i < entTransporter.size; i++ )
entTransporter[i] thread transporter();
}
}

transporter()
{
while(true)
{
self waittill( "trigger", player );
entTarget = getEnt( self.target, "targetname" );
wait 0.1;
player setOrigin( entTarget.origin );
player setplayerangles( entTarget.angles );
wait 0.1;
}
}

 

utána a fő gsc be írd be ezt:

 

maps\mp\teleport::main();

 

a zone file-ba pedig majd ezt írd:

 

 

 

és kész!

 

rawfile,maps/mp/teleport.gsc

 

Asztali nézet