TELEPORT
csinálj radiantba egy trigger>multiple-t (innen indulsz)
add meg neki ezt:
key = target
value = gohere
key = targetname
value = enter
aztán csinálj egy script>origin-t (ide érkezel)
add meg neki ezt:
key = targetname
value = gohere
aztán a radiantos résznek vége.
most csinálj egy teleport.gsc-t a raw/maps/mp mappába és írd bele ezt:
main()
{
entTransporter = getentarray( "enter", "targetname" );
if(isdefined(entTransporter))
{
for( i = 0; i < entTransporter.size; i++ )
entTransporter[i] thread transporter();
}
}
transporter()
{
while(true)
{
self waittill( "trigger", player );
entTarget = getEnt( self.target, "targetname" );
wait 0.1;
player setOrigin( entTarget.origin );
player setplayerangles( entTarget.angles );
wait 0.1;
}
}
utána a fő gsc be írd be ezt:
maps\mp\teleport::main();
a zone file-ba pedig majd ezt írd:
és kész!
rawfile,maps/mp/teleport.gsc