Eleged van az unalmas gyári mapokból? Készíts saját egyedi pályát magadnak!!
MENÜ

1.

Elösször is csináld meg a liftedet brushokból és jelöld ki az egész liftet ami le fel fog mozogni , és jobbklik-> script-> brushmodell

add meg neki a következő értékeket

key: targetname

value: elevator

2.

csinálj egy triget a liftbe ez fogod aktíválni F betűvel az induláskor. Csinálj egy másik tiget is , ezt tedd oda ahova érkezni fog a lift ezután 2d-s ablakon jobbklik-> trigger->use_touch   és add meg a követkző értéket
key: targetname
value: switch

Mind a kettő (2) trignek add meg az értéket és az use_touchot

3.

Jelöld ki a liftnek az alját és a rajta lévő triget és nyomj W betűt , és csináld meg a felsővel is ( nehezen jön össze de kék szinű vonallal fogja összekötni egymást és egy 3 szög jön lére a vonalakból) és végül a script
main()

{

level.elevatorDown = true;

level.elevatorMoving = false;

thread elevator_start();

}

 

elevator_start()

{

elevator = getentarray ("switch","targetname");

if ( isdefined(elevator) )

for (i = 0; i < elevator.size; i++)

elevator[i] thread elevator_think();

}

 

elevator_think()

{

while (1)

{

self waittill ("trigger");

if (!level.elevatorMoving)

thread elevator_move();

}

}

 

elevator_move()

{

elevatormodel = getent ("elevator", "targetname");

level.elevatorMoving = true;

speed = 10;

height =305;

if (level.elevatorDown)

{

elevatormodel playsound ("elevator");

elevatormodel movez (height, speed);

elevatormodel waittill ("movedone");

level.elevatorDown = false;

}

else

{

elevatormodel playsound ("elevator");

elevatormodel movez (height - (height * 2), speed);

elevatormodel waittill ("movedone");

level.elevatorDown = true;

}

level.elevatorMoving = false;

}

 

Ezt másold bele egy elevator.gsc be és tedd a raw/maps/mp be a fő gsc-be is hívd meg így

maps\mp\elevator::main();

és a zone fileba is hívd meg

rawfile,maps/mp/elevator.gsc

 

Asztali nézet