1.
Elösször is csináld meg a liftedet brushokból és jelöld ki az egész liftet ami le fel fog mozogni , és jobbklik-> script-> brushmodell
add meg neki a következő értékeket
key: targetname
value: elevator
2.
csinálj egy triget a liftbe ez fogod aktíválni F betűvel az induláskor. Csinálj egy másik tiget is , ezt tedd oda ahova érkezni fog a lift ezután 2d-s ablakon jobbklik-> trigger->use_touch és add meg a követkző értéket
key: targetname
value: switch
Mind a kettő (2) trignek add meg az értéket és az use_touchot
3.
Jelöld ki a liftnek az alját és a rajta lévő triget és nyomj W betűt , és csináld meg a felsővel is ( nehezen jön össze de kék szinű vonallal fogja összekötni egymást és egy 3 szög jön lére a vonalakból) és végül a script
main()
{
level.elevatorDown = true;
level.elevatorMoving = false;
thread elevator_start();
}
elevator_start()
{
elevator = getentarray ("switch","targetname");
if ( isdefined(elevator) )
for (i = 0; i < elevator.size; i++)
elevator[i] thread elevator_think();
}
elevator_think()
{
while (1)
{
self waittill ("trigger");
if (!level.elevatorMoving)
thread elevator_move();
}
}
elevator_move()
{
elevatormodel = getent ("elevator", "targetname");
level.elevatorMoving = true;
speed = 10;
height =305;
if (level.elevatorDown)
{
elevatormodel playsound ("elevator");
elevatormodel movez (height, speed);
elevatormodel waittill ("movedone");
level.elevatorDown = false;
}
else
{
elevatormodel playsound ("elevator");
elevatormodel movez (height - (height * 2), speed);
elevatormodel waittill ("movedone");
level.elevatorDown = true;
}
level.elevatorMoving = false;
}
Ezt másold bele egy elevator.gsc be és tedd a raw/maps/mp be a fő gsc-be is hívd meg így
maps\mp\elevator::main();
és a zone fileba is hívd meg
rawfile,maps/mp/elevator.gsc