KATAPULT
Na figyi!
1. Itt ilyenre fog feloni!
2.Csinálj egy megérkezési zónát - csak egy hely ahova érkezni fogsz.
3. csinálj egy Brush-t ami Trigger textúrájú (innen ugrasz el)
4. ha jól tom akkor Texture->usage->tools
5. Jobb klik a 2D en és Trigger->multiple
6. Az entity-be"N" írd be :
Key: targetname
Value: jump
7. ha már ilyet látsz akkor király:) - mondjuk én nem láttam semmi változász a képernyőn de úgy is faszán műkszik
8. Ne legyen semmi kijelolve és script > origin
9. Tedd a Trigger közepére és "N"-ben felfele állítsd!
10. jobb klik script > origin
11. Az originnek add meg ezt az értéket:
Key: targetname
Value: glow
12. Csinálj 4 origint! Úgy rakd ahogy majd repülni fognak a játékosok xD
13. A triggertől a megérkezési pont fele add meg ezeket az értékeket
Origin #1
Key: targetname
Value: air1
Key: target
Value: air2
Origin #2
Key: targetname
Value: air2
Key: target
Value: air3
Origin #3
Key: targetname
Value: air3
Key: target
Value: air4
Origin #4
Key: targetname
Value: air4
14. A .Gsc fájlodba írd be ezt: maps\mp\jump::main();
15. csinálj egy GSC fájlt jump néven raw/maps/mp mappába
16. írd be ezeket:
main(){
thread jumper();
}
jumper()
{
jumpx = getent ("jump","targetname");
glow = getent ("glow","targetname");
air1 = getent ("air1","targetname");
air2 = getent ("air2","targetname");
air3 = getent ("air3","targetname");
air4 = getent ("air4","targetname");
level._effect[ "beacon_glow" ] = loadfx( "misc/ui_pickup_available" );
maps\mp\_fx::loopfx("beacon_glow", (glow.origin), 3, (glow.origin) + (0, 0, 90));
while (1)
{
jumpx waittill ("trigger",user);
if (user istouching(jumpx))
{
//throw = user.origin + (100, 100, 0);
air = spawn ("script_model",(0,0,0));
air.origin = user.origin;
air.angles = user.angles;
user linkto (air);
time = 1;
air moveto (air1.origin, 1);
wait 1;
air moveto (air2.origin, 1);
wait .5;
air moveto (air3.origin, 1);
wait .5;
air moveto (air4.origin, 1);
//air moveto (throw, time, 0.5,0.5);
//air moveto (throw, time, 0.5,0.5);
wait 1;
user unlink();
wait 1;
}
}
}