Előszöris csdinálj egy 1024X1024-es méretű 24bit-es TGA képet amit szeretnél majd betöltőképnek.
Majd mentsd el a “texture_assets” mappába “loadscreen_mp_pályádneve” néven
Ha nincs “texture assets” mappád akkor hozz létre egyet a játék fő könyvtárában ahol a .exe file-ok találhatók
Szóval ez legyen a mentés helye:
c:\program files\activision\call of duty 4 - modern warfare\texture_assets\loadscreen_mp_pályádneve.tga
Most hozz létre belőle egy materiált:
Menj a Compile tools Application fülére és válaszd az Asset Managert! Ebben nyisd meg a “source_data/levels.gdt”-t. A görgethető listában válaszd ki a materialt aztán New entry és a neve legyen “loadscreen_mp_pályádneve”
Most állítsd be a képen látható beállításokat!
A color map-nál kattints a ...-ra és tallózd be a “texture_assets/loadscreen_mp_pályádneve.tga”-t
Szóval így kell kinéznie a képernyődnek: Kattint a képre nagyításért
Ha mindent beállítottál kattints a PC convert/current assat only-ra . Ha mindent helyesen csináltál akkor ezt a képet kell kapnod:
Most létrehozta ezeket a file-okat:
raw\images\loadscreen_mp_pályádneve.iwi
raw\materials\loadscreen_mp_pályádneve
raw\material_properties\loadscreen_mp_pályádneve
Ezek közül a “loadscreen_mp_pályádneve.iwi-t kell majd beleraknod a pályád IWD filejának a maps mappályába! Csak akkor fog működni a betöltőkép, ha szerverről töltöd le az usermapok közé!!!
most csinálnod kell egy csv-filet.
Nyisd meg az Asset Managert és nyisd meg a „source_data/levels.gdt”-t
A gorgethető listából most a level-t válaszd és new entry. A neve legyen mp_pályádneve
Az első a BSP name: ez legyen a mapod neve elérési úttal együtt, tehát: mp/mp_pályádneve
a második meg a harmadik nem érdekel minket mivel multiplayer pályát csinálunk ezért ezt ne bántsuk.
a negyedikhez pedig be kell írnunk a betöltőkápünk nevét: loadscreen_mp_pályádneve
Most valahogy így kéne kinéznie a képernyődnek:
Ha megvagyunk akkor mentsül el. (ne mentás másként csak simán mentés azt kész!)
ezt bezárhatjuk és menjünk az applications fülön a „run converter”-re ki fog írni néhány hibát de ezzel mi ne törődjünk!
Most hoztad létre ezt a csv file-t:
raw\maps\[levelname].csv.
Ha ez is végzett akkor már csak hozzá kell adnod ezt a sort a zone file-hoz:
rawfile,maps\mp_test.csv
Ezután nics más dolgod mint újra compile BSP és kész is!
ha így kipróbálod a mapot nem fogja engedni, mert bele kell csomagolni az IWD file „images” könyvtárába a „loadscreen_mp_pályádneve.iwi”-t, a „mp_pályádneve.csv”-t pedig az IWD file „mp” mappályába. feltöltöd a szeróra és ha onnan szedi le az usermapok közé, úgy már működni fog!
Sok sikert!
Lalus