Eleged van az unalmas gyári mapokból? Készíts saját egyedi pályát magadnak!!
MENÜ

Előszöris csdinálj egy 1024X1024-es méretű 24bit-es TGA képet amit szeretnél majd betöltőképnek.

Majd mentsd el a “texture_assets” mappába “loadscreen_mp_pályádneve” néven
Ha nincs “texture assets” mappád akkor hozz létre egyet a játék fő könyvtárában ahol a .exe file-ok találhatók

Szóval ez legyen a mentés helye:

c:\program files\activision\call of duty 4 - modern warfare\texture_assets\loadscreen_mp_pályádneve.tga

Most hozz létre belőle egy materiált:

   Menj a Compile tools Application fülére és válaszd az Asset Managert! Ebben nyisd meg a “source_data/levels.gdt”-t. A görgethető listában válaszd ki a materialt aztán New entry és a neve legyen “loadscreen_mp_pályádneve”

   Most állítsd be a képen látható beállításokat!

   A color map-nál kattints a ...-ra és tallózd be a “texture_assets/loadscreen_mp_pályádneve.tga”-t

Szóval így kell kinéznie a képernyődnek: Kattint a képre nagyításért

800px-ls1.jpg


 

   Ha mindent beállítottál kattints a PC convert/current assat only-ra . Ha mindent helyesen csináltál akkor ezt a képet kell kapnod:

ls2.jpg


 

   Most létrehozta ezeket a file-okat:

raw\images\loadscreen_mp_pályádneve.iwi

raw\materials\loadscreen_mp_pályádneve

raw\material_properties\loadscreen_mp_pályádneve

Ezek közül a “loadscreen_mp_pályádneve.iwi-t kell majd beleraknod a pályád IWD filejának a maps mappályába! Csak akkor fog működni a betöltőkép, ha szerverről töltöd le az usermapok közé!!!

 

most csinálnod kell egy csv-filet.

Nyisd meg az Asset Managert és nyisd meg a „source_data/levels.gdt”-t

   A gorgethető listából most a level-t válaszd és new entry. A neve legyen mp_pályádneve

   Az első a BSP name: ez legyen a mapod neve elérési úttal együtt, tehát: mp/mp_pályádneve

   a második meg a harmadik nem érdekel minket mivel multiplayer pályát csinálunk ezért ezt ne bántsuk.

   a negyedikhez pedig be kell írnunk a betöltőkápünk nevét: loadscreen_mp_pályádneve

Most valahogy így kéne kinéznie a képernyődnek: 

800px-ls3.jpg


 

  Ha megvagyunk akkor mentsül el. (ne mentás másként csak simán mentés azt kész!)

  ezt bezárhatjuk és menjünk az applications fülön a „run converter”-re ki fog írni néhány hibát de ezzel mi ne törődjünk!

  Most hoztad létre ezt a csv file-t:

raw\maps\[levelname].csv.

  Ha ez is végzett akkor már csak hozzá kell adnod ezt a sort a zone file-hoz:

rawfile,maps\mp_test.csv

  Ezután nics más dolgod mint újra compile BSP és kész is!

  ha így kipróbálod a mapot nem fogja engedni, mert bele kell csomagolni az IWD file „images” könyvtárába a „loadscreen_mp_pályádneve.iwi”-t, a „mp_pályádneve.csv”-t pedig az IWD file „mp” mappályába. feltöltöd a szeróra és ha onnan szedi le az usermapok közé, úgy már működni fog!

Sok sikert!

Lalus

 

Asztali nézet