Első lépésben csináljunk egy falat.
Most nyomjuk meg az X-et, és a falon függőlegesen kattintsunk 2 pontra. A két ponton át húz egy lila egyenest a program.
Most nyomj SHIFT+ENTER-t. A volna mentén szétvágta a falunkat. Most ezzel a vágással párhuzamosan csináljunk egy másikat is, hasonló módon.
ESC-el szüntessük meg a kijelölést, majd jelöljük ki a kivágott darabot, és 2D-s nézetben kattintsunk "alá", és húzzuk föl.
Most jelöljük ki a másik részét a falnak, és az ajtó magasságában vágjuk ketté vízszintesen.
Majd lejjebb kicsivel vágjuk el az előzővel párhuzamosan.
Most valami ilyesmit kéne látnunk:
Most ahol az ablak szélét akarjuk vágjuk el függőlegesen is a kijelölt brushokat.
Majd a másik szélét is :) (ugye milyen nehéz?)
Most jelöljük ki a "középs?" brusht...
... és töröljük le a DEL-el.
Most az oldalán lévő 3 testet jelöld ki...
... majd egyesítsük őket a CTRL+U billentyűkombinációval.
Ugyanezt tegyük meg a másik oldallal is. Erre azért van szükség, mert így kevesebb brushból áll a pálya, így a játékosnak is nagyobb lesz az FPS-e a játékban.
Végeredményben valami ilyet kéne kapnunk: